تقي پور خبر داد؛

رشد 30 درصدى بودجه وزارت ارتباطات در لایحه 90

یزدفردا "رضا تقی پور گفت: میزان افزایش بودجه وزارت ارتباطات و فناروى اطلاعات در لایحه بودجه سال 90، بین 25 تا 30 است و اکثر ردیف بودجه ای که در سال های گذشته نیز داشته ایم، در لایحه بودجه 90 نیز حفظ شده است

رضا تقی پور گفت: میزان درآمد وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات در سال 90 بالغ بر 1700 میلیارد تومان پیش بینی شده است و شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی بودجه این وزارتخانه در لایحه بودجه 90 هستیم.

وزیرارتباطات و فناورى اطلاعات در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به ویژگى هاى لایحه بودجه90 اظهار داشت: خوشبختانه اکثر ردیف بودجه ای که در سال های گذشته نیز داشته ایم، در لایحه بودجه 90 نیز حفظ شده است.

تقی پور افزود: پیشنهاداتی که برای توسعه زیرساخت ها ارائه شده، عمدتا لحاظ شده است و بیشتر تمرکز ما بروی توسعه فناوری اطلاعات و در کنار آن توسعه زیرساخت های ارتباطی و سرمایه گذاری های جدید است.

وی میزان افزایش بودجه وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات را در لایحه بودجه سال 90، بین 25 تا 30 درصد عنوان کرد و گفت: اعتبارات این وزارتخانه برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و توسعه ترانزیت بین الملل و ارتباطات ماهواره ای هزینه خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناورى اطلاعات بابیان اینکه میزان درآمد این وزارتخانه در سال آینده بالغ بر 1700 میلیارد تومان پیش بینی شده است، اظهار داشت: توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یکی از اهداف اصلی برنامه پنج ساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

وی در پاپان اظهار امیدواری کرد با تصویب لایحه بودجه 90 در مجلس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بتواند این برنامه ها را که سال اول برنامه پنجم توسعه نیز هست، اجرایی کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا